Valtavan kokemuksemme myötä tiedämme tarkelleen mitä sosiaalisessa mediassa kannattaa tehdä, missä kanavissa olla ja millä resursseilla ja teknologialla!
Sosiaalinen media eli SoMe, (Facebook, Twitter, Instagram, Wiki, YouTube, Blogit, Chat, Keskustelupalstat jne) on tuonut moderneja haasteita ja mahdollisuuksia niin asiakaspalvelun hoitamiseen kuin imagon vaalimiseenkin, koska asiakkaat haluavat tulla palvelluksi niissä kanavissa, joita he itse käyttävät ja juuri silloin kuin heille itselleen sopii – vaikka vuoden jokaisena päivänä ja kellon ympäri.
Osaamme hyödyntää sen mahdollisuudet asiakkaiden ymmärtämisessä, palautteen keräämisessä ja asiakkaiden palvelemisessa. Yhdessä yhteistyökumppaniemme kanssa autamme yritystäsi Sosiaalisen Median strategian luomisessa ja toteuttamisessa – ja tuotamme sosiaalisen median asiakaspalvelua.